skillzzzzz

eftersom min käre pojkvän, a.ka benjamin svettis, inte tar sitt förnuft till fånga bestämde jag mig, för att roa mig under den sista kvarten av håltimmen, för att hacka mig in på hans blogg och ta saken i egna händer. har ju lite hackerskillz..som olof ungefär.eller så borde han kanske byta lösenord. dock anser jag mig i viss mån ha rätten att ta till sådana medel eftersom.. ja, bara eftersom.

ja, egentligen har jag inget att säga, men jag kan lova de trogna(eller otrogna) läsarna(julia?) att det kommer att komma ett nytt, långt, svårförståeligt men ack så humoristiskt inlägg om diverse upptåg från senare tid. (det ska jag se till)bland annat Berättelsen om Hans, kan jag tro. du har ju min dator nu benis!

mvh/elin(den lurvigE etc etc.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0