Dagen efter det stora slaget.

Jag har upptäckt att jag endast skriver blogg när jag ligger i sängen inget undantag idag.

Dagen började med att en stor smäll å ett ljus i helvetiska mått å någon som tycktes hammra in spikar i mina sovrums väggar.
Dagen började inte som de flessta bässta dagar. Jag har en bakfylla som inte kan klassas till de värre men om den skulle komma i fel händer förstöra medelstora till större afrikanska byar. Men med divärse pikar å karate slag så får min underbara flickvänn upp mig ur sängen.
Vi for iväg till hennes stall å de va en förvånadsvärt fin dag, några få plus grader klar sol, höst färger, illamående högt i halsen.
Efter vi hade varigt på stallen for vi iväg å besökte smådjurkyrkogården å träffa på elins familjs hundar.
sen for vi hem till elin å jag la mig i sängen å jag ha fortfarande inte rest mig.
En uppdatering om gårdagens kalas som innehöll hängda sheriffer drickor i alla världen färger och en naken man som inte hette janne.

Frid.

Kommentarer
Postat av: elin

äh, du är pallrig. så illa mådde du ju inte(jag vet ju), inte om man jämför med de dagar du inte kan ta dig upp och bara spyr

frid.

2008-11-02 @ 12:11:35
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Julia

"Vi for iväg till hennes stall å de va en förvånadsvärt fin dag, några få plus grader klar sol, höst färger, illamående högt i halsen."

HAHAHAHA skrattade för mig själv när jag läste den här meningen.





hahaha, du länkar mig förresten ! Då måste ju jag också.

2008-11-02 @ 14:36:37
URL: http://juliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0