Det stora slaget i vänster.

Efter lördagens sjöslag har jag äntligen lyckats återhämta mig till den såpass milda grad att jag kan sitta upp å samidigt koncentrera mig på de små bokstäverna och orden i detta lilla stycke.
Nå helgen började med att i torsdags då en gammal bekan ringer upp mig de skriks å gormas saker flyger å de rengar hundar. Men det bestämms iaf att jag skall innfinna mig hos oskar den förskräklige kl 5 på lördag eftermiddag för att delta i ett sjöslag me de andra gammla piraterna.
Fredagen kommer å Elin å ja beger oss ut i Mariehamns farliga och vilda nattliv redan kl ca 8 för att få oss en liten romantisk kväll så beger vi oss till dinos.
Dinos som ju är känt för sin romantik.eller? Nå livet leker med oss och trotts att de e nästan fullt så gör elin å jag apdansen halvt nakna iklädda endast grädde. Så lyckas vi få ett bord för två. Vi tar varsin dinos burgare en burgare som snarare borde likställas med vad som hände med Waldo när han bjev överkörd av en lastbil alltså kötttigt å extremt klottigt. Mums.
Kvällen avslutas med en öl på indigo där vi med beundransvärd nyfiketnhet sittier i säkert 20 min å tittar på när en medelålders tant står å klämmer sig på brösten å föklarar ivrigt något åt sin vän. Vi vet fortfarande inte vad det var de talade om å jag skulle kunna ha sex med ett par söta små djur för å få reda på det. Vänta lite nu å förställ dig den bilden som jusst komm upp i din skalle... Sexigt huh? jag visste det, ditt lilla pervo..stakars kanin....
Nåja vidare till lördagen som förflöt ganska fint med att jag först inhandlade 4hyllor i tv bord å ett soff bord av de snälla människorna som Elin rider hos...Hästar då...Pervo...
Vi fraktade hemm möblerna och sen började vi göra oss i ordning för sjöslagen i strandnäshos oskar den förskräklige.
Livet leker å allt e bra men efter divärse fram å tillbaka gångar så 17.50 står vi utanför oskar å nynnar på nån flight of t conrds låt. Sen kommer vi in hos oskar...in i lägenheten pervo... där vi träffar en människa som jag inte sett sen det stora sjöslaget i lemmland 1798. Då ivan den runde mötte franklin skjöldpaddan. franklin Vann å ha sedan dess styrt lemmlands klätterställning med närliggade gungor med en brutal järnhand. näja tillbaka till lördagens bravader, så när vi väl befinner oss hos OdF så börjar vi prata och inte långt in på samtalet ringer en viss Berg människa och undrar vad mina planer är för kvällen. Jag har aldrig varigt speciellt bra på språk p Eckeröianska är inget undantag men ed hlälp av röksinglaler och divärse starwars ljud gör vi oss förstådda. Ungeför en timme efter samtalet så exploderar himmlen och Eckeröbon står där mitt i bland oss med ett 6pack. Jag lovar det är sant. Sen efter ett friskt drickande som slutar i att elin sover men vi ha fått förstärkning av en ny elin från västernäs. Johan å jag med sällskap av oskar diskuterar konspirationsteorier. Klockan är runt de tolv å vi bestämmer oss för att ta en taxist hem till mig för vidare planering. Taxen kommer springandes efter bara nån minut å fast det blev ganska så svårt så fick vi alla plats, medräknat tjurig tax chauför. Väl hemma hos mig så bär vi prinsessan elin till sängs medans vimodiga pirater begeross ut i mörkret för att bekämpa ondska och prostitution. Efter en kvarts försök medger vi att det är lönlöst och går till syndens näste. Efter att ha kommigt från kyrkan går vi nu till Grillen, grillen som av oinvigda, o bildade, dumma å fula människor oxå kallas för dinos. Där stöter Eckeröbon på ett gammalt ex från mellanstadiet som har en kock...en sån som lagar mat, jesus jävlar perverterade fan. med sig i sällskap som var från göterborg. Trotts upprepade försök så visade sig min bristande kunskap i språk sig igen påmin å hon började strax gråta över att vi inte förstod varanda o då blev jag så ledssen så jag gick därifrån för att upptäka att mångsidiga syden hade kommigt till grillen och nu stod denna varelse på ca 1.82 cm å flinade ett smil som täker små byar i nån oupptäkt kontinent. JAg föröker få kontakt med syden men han tycks ha hamnat i nån slags trans för sekunden senare ligger han utfläkt över ett bord och utsändrar klagoramsor på ett språk som jag inte visste att han kunde. Jag blev såpass rädd att jag gick hem och låste dörren och enligt vitnessuppgifter svor å slog vilt omkringmig innan jag lungade ner mig såpass att jag sommnade som ett litet barn i sängen.
Söndag. Sova. farsdag. Hanele SOM fyllde 19 :D mysa med tossen....

Kommentarer
Postat av: elin

haha, du är så störd!

2008-11-10 @ 15:20:29
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Hanne

Du är nog faktiskt lite störd, ditt pervo. :]

2008-11-11 @ 12:01:51
URL: http://lustifik.blogspot.com
Postat av: elin

julia säger: kan han inte blogga den jäkla skitkorven

2008-11-17 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0