Penis.

För en gång skull så befinner jag mig inte i elin säng nu när min leda ha fört mig till bloggskrivningens högst ytliga värld.
Jag sitter faktist på min mors jobb å diskuterar airsoft med den gode delegaren Grant om vilka vapen som e de absolut coolaste å vilka som bara e för gravidakvinnor å barn, vi kom fram till att våra vapen e nog de häftigaste som finns. i hela världen.om inte universum. De du.
Annars så va jag jusst på sjukhuset där de petade i mitt ben samtidigt som de skrattade förnedrande på mitt sår...
Eller nja nästan sant vi skrattade tillsammans å de va inte om mitt sår. men jag blev ändå lite ledssen...
ap sex å kalasbananer För nu har Jag skaffat bredabandet hem till mig, jag tror jag ska ha hasse aro över på en gala.
Bredabandet galan där han ska skojja friskt över alla stakare som får virus å trojaner å sina datorer.
Så nu bär det vl iväg hemmåt å försöka städa samt flytta lite. De går inte så snabbt med mitt ben. så jag far vl hem å läger mig på soffan iväntan på att att den lurvige Elin kommer å hjälper mig.

Frid och ut.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Dudududuuu, Elin är inte lurvig. <3

2008-11-06 @ 21:31:14
URL: http://lustifik.blogspot.com
Postat av: j-&e-kuken

MEN BLOGGA DÅ DITT SATANS KUKHUVUD JULIA OCH JAG VILL HA KVALITETSLEKTYR SÅ HÄR VID LUNCHTID OCH SOM PAUS FRÅN VÅRA YTTERST PROVOCERANDE DEBATTARTIKLAR:o:o:o:o SKRIV, BIATCH, SKRIV!

(1. Nej till Salt - 1 kommentar(er)Svara | RapporteraNej till salt det e dålt salt äter upp bilanda! Dubbdäck ska e bästa! o grus sand!)bara så du vet.



mvh/

elulia lindsson



och nej, jag är faktiskt inte lurvig/elin(julia däremot..)

2008-11-07 @ 10:32:36
Postat av: älin

hahah, jag gillar att du skriver om mig i maskulinform älskling<3 "den lurvige Elin"

2008-11-07 @ 10:56:30
Postat av: hannna

första inlägget som inte var för långt för att läsas :P

2008-12-08 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0