På väg...

Nu sitter ligger jag i sängen på väg mot haloweeeeens magiska afton, elin klär av sig å är villrådig över klädernas förmåga att inte passa henne som hon vill och tittar surt på mig mellan varven för att tvinga mig till en åsikt.
Vi ska på en årlig tillställning hemma hos fröken Robban- ja de e en tjej å hon heter Anna fråga inte vart smeknamnet kmr ifrån:) -
Robbans fester har en tendens att vara riktigt roliga med både drickor i alla rengbågens färger roliga teman å så avlutningsvis nån som promt ska ta av sig sina kläder å dansa. Allt som oftast at de den skäggige killen som förra året var utklädd till Becks granne.
Jag undrar vad Elin kommer att tycka om den här kvällen.
Skål och frid till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0